Διαφήμιση Google Adwords

Στοχευμένη Διαφήμιση με Άμεσα Αποτελέσματα

Η πιο διαδεδομένη υπηρεσία online διαφήμισης είναι το google adwords. Ανήκει στην κατηγορία των διαφημίσεων pay-per-click που σημαίνει ότι πληρώνετε μόνο όταν γίνεται κλικ στη διαφήμισή σας.

Σύμφωνα με επίσημα στατιστικά από το google barometer το 62% των χρηστών χρησιμοποιούν τη google για έρευνα αγοράς.

Με το adwords μπορείτε να επιλέξετε τον τύπο προβολής διαφημίσεών που ικανοποιούν καλύτερα τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Στη Simple είμαστε ειδικοί στο adwords κατέχοντας τη διάκριση High Flyers Google Partner για τις υψηλές επιδόσεις που πετυχαίνουμε για τους πελάτες μας.

Πληρώνετε μόνο με Αποτελέσματα

Με την υπηρεσία google adwords μπορείτε να έχετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας και να πληρώνετε μόνο όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας (Pay per Click). Έτσι, δεν χάνετε άσκοπα τα χρήματά σας αλλά πληρώνετε μόνο με αποτελέσματα.

Γεωγραφική Στόχευση

Είτε πρόκειται για επιχείρηση τοπικού χαρακτήρα είτε online επιχείρησης, με το adwords μπορείτε να βρείτε πελάτες που ανταποκρίνονται στα όρια της επιχείρησής σας.

Μπορείτε να oρίσετε σε ποιά Χώρα, Γλώσσα, Πόλη και Περιοχή θα βλέπουν τις διαφημίσεις σας, δημιουργώντας ένα στοχευμένο κανάλι διαφήμισης.

Διαφήμιση στο Δίκτυο Προβολής

Μπορείτε να εμφανίσετε τις διαφημίσεις σας με μορφή κειμένου ή εικόνας σε ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών της google όπως portal, forums και blogs.

Με το GDN, μπορείτε να:

  • στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα site
  • προσεγγίσετε χρήστες με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία (φύλο, ηλικία)
  • προβάλετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντά τους
  • εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες με βάση το email τους
  • να προσεγγίσετε ξανά τους χρήστες που επισκέφθηκαν το website σας, αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ουσιαστική ενέργεια όπως αγορά ή επικοινωνία

Μετρήσιμα Αποτελέσματα

Με το google adwords έχετε πλήρη εικόνα των διαφημίσεών σας και ξέρετε ανά πάσα στιγμή πώς ξοδεύετε τα χρήματά σας.

Ακόμα, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τα κλικ που έγιναν σε κάθε διαφήμιση, πόσοι είδαν τις διαφημίσεις σας και τρόπους για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας.