MEES

Δες πώς σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μία κορυφαία ιστοσελίδα για την εταιρεία MEES και πετύχαμε ασύλληπτα αποτελέσματα στο Digital Marketing.

Δες το site
mees

Σχετικά με το MEES

Το mees.com είναι μία συνδρομητική πλατφόρμα που παρέχει εξειδικευμένες πληροφορίες στους τομείς πετρελαίου, φυσικού αερίου και ενέργειας για την Μέση Ανατολή.

Η Πρόκληση

Ο CEO του MEES επικοινώνησε μαζί μας με σκοπό την αύξηση των online συνδρομών της πλατφόρμας.

Αξιοποιήσαμε τα διαθέσιμα ψηφιακά κανάλια της εταιρείας και “τρέξαμε” δεκάδες διαφημιστικές καμπάνιες, με βάση τις βέλτιστες πρακτικές.

Μετά από αρκετές συζητήσεις, ο CEO πείστηκε ότι η ανασχεδίαση του Frontend της πλατφόρμας, ήταν κρίσιμης σημασίας για την επίτευξη των στόχων του.

Πώς Ανασχεδιάσαμε το Frontend

UX/UI

Μελετήσαμε το κοινό που απευθύνεται το MEES και σχεδιάσαμε δεκάδες prototypes για να παρέχουμε καλύτερη πλοήγηση στους χρήστες.

Mockups

Οπτικοποιήσαμε κατάλληλα τις σελίδες με σκοπό να κάνουμε πιο ενδιαφέρον το περιεχόμενο για τους αναγνώστες.

Storytelling About Page

Αναδείξαμε την πολύχρονη ιστορία του MEES από το 1957, με τη σχεδίαση μιας ολοκληρωμένης σελίδας About.

Frontend Development σε Laravel

Το frontend υλοποιήθηκε σε Laravel και έγινε ανεξάρτητα από το backend της εφαρμογής.

Δώσαμε έμφαση σε modern PHP codebase (Laravel), Utility CSS (Tailwind) και modern javascript code (Vue), με στόχο ένα βελτιστοποιημένο UX, αφαιρώντας old-school τεχνολογίες όπως το jQuery.

Η ομάδα web development του MEES σύνδεσε τα δυναμικά στοιχεία του frontend με το backend της πλατφόρμας.

Η Στρατηγική μας στο Digital Marketing

Εξετάσαμε με διάφορες μεθόδους την αξία του MEES σε σχέση με τους ανταγωνιστές του και σχεδιάσαμε μια στρατηγική που επικοινωνούσε κατάλληλα τους στόχους του Digital Marketing.

Ανάλυση Ανταγωνισμού

Ο κλάδος του MEES είναι ένα niche market με μεγάλους ανταγωνιστές όπως Wood Mackenzie, IHS, Argusmedia, Platts και MEED.

Ύστερα από SWOT ανάλυση, αναδείξαμε τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας, όπως η δοκιμαστική χρήση με την ανάγνωση 5 άρθρων.

Micro και Macro Conversions

Καθορίσαμε ενδιάμεσους στόχους, όπως η αύξηση των Free Trials με απώτερο σκοπό την αύξηση των online συνδρομών.

DSA

Δημιουργήσαμε feeds με τα άρθρα της πλατφόρμας και “τρέξαμε” καμπάνιες Dynamic Search.

Οι επισκέπτες που ήρθαν, ενδιαφέρονταν άμεσα για τις πληροφορίες που παρέχει το MEES, κάνοντας εγγραφή για Free Trial.

A/B Testing

Η χρήση του A/B Testing σε διαφορετικούς συνδυασμούς των CTAs, βοήθησε σημαντικά στην αύξηση του conversion rate.

Landing Page

Βασικό εργαλείο στο πλάνο μας, ήταν η δημιουργία ενός landing page για την προώθηση μιας ειδικής εκπτωτικής συνδρομής. Δες το landing page.

Remarketing

Μέσω του Remarketing, στοχεύσαμε τους χρήστες που έκαναν Free Trial με το landing page, για την αγορά της ειδικής εκπτωτικής συνδρομής.

Google Display Ads

Σχεδιάσαμε branding phrases banners και μέσω του Custom Intent προσελκύσαμε χρήστες που είχαν επισκεφτεί τις σελίδες των ανταγωνιστών.

Twitter

Στο Twitter, εκμεταλλευτήκαμε τη στόχευση lookalike με συγκεκριμένα handles από Influencers, όπου καταφέραμε να αυξήσουμε το κοινό του MEES με δυνητικούς πελάτες.

Καταχώρηση στα Google News

Ένα μεγάλο πρόβλημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν ότι το mees.com είναι ένα paywall site, κάτι που δεν αρέσει στα Google News.

Ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές για την καταχώρηση στα Google News και μετά από αρκετές αλλαγές στο περιεχόμενο της σελίδας, το καταφέραμε. Δες την καταχώρηση του MEES στα Google News.

SEO

Η μεγαλύτερη δυσκολία στο SEO του mees.com ήταν ότι το περιεχόμενο των άρθρων είναι μη προσβάσιμο σε μη συνδεδεμένους χρήστες.

Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι ανταγωνιστές παρέχουν δωρεάν περιεχόμενο και ότι το SEO έπρεπε να γίνει σε παγκόσμιο επίπεδο, είχαμε να διαχειριστούμε μια εξαιρετικά δύσκολη περίπτωση.

Πώς Πετύχαμε 129% Αύξηση στο Organic Traffic

Αρχικά, χρησιμοποιήσαμε τα κατάλληλα structured data στα άρθρα και βελτιστοποιήσαμε τις σελίδες περιεχομένου με όλες τις βέλτιστες πρακτικές.

Προωθήσαμε τις σελίδες των άρθρων με κρυφό περιεχόμενο σε niche keywords και σε generic keywords τις σελίδες με ανοικτό περιεχόμενο.

Για το link building, χρησιμοποιήσαμε δίκτυα RSS και infographics με σκοπό το διαμοιρασμό των άρθρων σε παγκόσμιο κοινό, για τη δημιουργία φυσικών backlinks.

«Καταφέραμε μέσα 1 χρόνο να αυξηθεί κατά 129% το organic traffic του mees.com σε πάνω από 50 χώρες και οι returning visitors κατά 304%.»

Δες περισσότερα έργα