Σχετικά με το HYPERELEON®
Το HYPERELEON είναι ένα πολυφαινολικό ελαιόλαδο με υγειοπροστατευτικές ιδιότητες. Πρόκειται για ένα 100% φυσικό, ελληνικό προϊόν που προέρχεται από ποικιλίες ελιών της Ολυμπίας.
Η Πρόκληση
Η προώθηση του HYPERELEON στο εξωτερικό και η ενίσχυση του brand name με τα οφέλη υγείας που παρέχει, αποτέλεσαν τον βασικό στόχο μας στο digital marketing.
Σκοπός των παραγωγών του προϊόντος ήταν η άμεση αύξηση των πωλήσεων λόγω του μεγάλου αποθέματος και η δημιουργία επαναλαμβανόμενων πελατών.
Η μεγάλη πρόκληση ήταν η αδύναμη ψηφιακή παρουσία του προϊόντος και η ιδιαιτερότητά του ως προϊόν, καθώς πρόκειται για ένα φυσικό προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποκατάστατο φαρμάκου.
Η πώληση των προϊόντων HYPERELEON γινόταν από την ιστοσελίδα της επιχείρησης, g-team.gr, όπου δεν υπήρχε ολοκληρωμένη παρουσίαση του προϊόντος.
Η δημιουργία landing page για τους σκοπούς του digital marketing έπρεπε να γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Επιπλέον, κάτι που έπρεπε να λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη στην προώθηση, ήταν ότι μια άμεση αναφορά του HYPERELEON στην αντιμετώπιση των παθήσεων, θα δημιουργούσε τεράστια νομικά θέματα για την επιχείρηση.
Χρειάστηκε να μελετήσουμε αρκετές επιστημονικές έρευνες με τις ωφέλειες του ελαιολάδου στην υγεία, προκειμένου να σχεδιάσουμε με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα τη στρατηγική μας στο Digital Marketing.
«Στη Simple μας αρέσουν τα project που απευθύνονται σε διεθνείς αγορές. Ειδικά όταν πρόκειται για την προώθηση ελληνικών προϊόντων, όπως το HYPERELEON.»
Σχεδίαση Ιστοσελίδας με Ενσωματωμένο E-shop
Pharmaceutical Design
Σχεδιάσαμε ένα landing page με pharmaceutical design, για να συνδέσουμε το brand του HYPERELEON με τα οφέλη υγείας που παρέχει.
Η διαφοροποίησή μας από τους ανταγωνιστές ήταν ότι δώσαμε έμφαση στις υγειοπροστατευτικές ιδιότητες του προϊόντος.
E-shop σε Shopify
Για το ηλεκτρονικό κατάστημα επιλέξαμε το Shopify και με τη λειτουργία Shopify Buy Button, ενσωματώσαμε κουμπί αγοράς για κάθε προϊόν στο landing page.
Η κατασκευή του landing page με ενσωματωμένο e-shop ολοκληρώθηκε σε 1 μήνα, πράγμα που μας επέτρεψε να ξεκινήσουμε πιο γρήγορα το Digital Marketing.
Copywriting
Επιστημονικά δεδομένα και μελέτες για την υγεία και την υψηλή διατροφική αξία του προϊόντος, εντάχθηκαν στα κείμενα του landing page με απλή και κατανοητή γλώσσα, από εξειδικευμένο native english copywriter.
«Χάρη στην εμπειρία 10+ ετών που διαθέτουμε και το know-how από προηγούμενα projects, καταφέραμε σε 1 μήνα να κατασκευάσουμε μια ολοκληρωμένη ιστοσελίδα με ενσωματωμένο e-shop.»
Πώς ένα Τοπικό Προϊόν Έγινε Ισχυρό Brand Name
Η Στρατηγική μας στο Digital Marketing
Η δημιουργία brand name και η σύνδεσή του με τα οφέλη υγείας που προσφέρει, ήταν ο μακροπρόθεσμος στόχος στο Digital Marketing του HYPERELEON.
Το πλάνο μας περιλάμβανε ενέργειες για την προώθηση του προϊόντος στο εξωτερικό αλλά και την άμεση αύξηση των πωλήσεων.
Multichannel Marketing
Για την άμεση αύξηση των πωλήσεων αποφασίσαμε την καταχώρηση του HYPERELEON στα κανάλια αγορών Amazon, Ebay και Etsy.
Οι βελτιστοποιήσεις στα κείμενα και η αξιοποίηση των εργαλείων marketing με εκπτωτικά κουπόνια (coupons και promotions) και την ενθάρρυνση για δημιουργία κριτικών (early reviewer program), ανέβασαν γρήγορα την κατάταξη των προϊόντων και έφεραν άμεσες πωλήσεις.
Πετυχημένα Blog Posts
Η δημιουργία εξειδικευμένων άρθρων σε συνδυασμό με την κατάλληλη προώθηση, έφερε εκατοντάδες επισκέπτες στο blog του site.
Οι αναφορές από το Forbes, USAtoday και άλλων διεθνών portal, εγκαθίδρυσαν μια πιο ισχυρή ταυτότητα για το προϊόν.
Social Media Marketing
Την περίοδο έξαρσης του covid-19, εκμεταλλευτήκαμε το αυξημένο ενδιαφέρον των χρηστών για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, με τη δημιουργία σχετικού blog post και διαφημίσεων στο Facebook.
Με τη χρήση layering targeting 3 επιπέδων, καταφέραμε να προσελκύσουμε στοχευμένο κοινό στην ιστοσελίδα και να εγγραφούν εκατοντάδες νέοι συνδρομητές στο newsletter.
Εργαλεία Marketing
Η χρήση πλατφόρμας social proof marketing, όπου προβάλλονταν ειδοποιήσεις στους επισκέπτες με τις πρόσφατες αγορές που έγιναν, ενίσχυσε την εμπιστοσύνη των χρηστών.
Η εμφάνιση εκπτωτικών κουπονιών στους επισκέπτες που είχαν μεγαλύτερη αφοσίωση στη σελίδα, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του ποσοστού μετατρεψιμότητας των επισκεπτών σε πελάτες έως και 100%.
Newsletter
Η αποστολή newsletter στους πελάτες με loyalty discounts και η υπενθύμιση μέσω email για τους χρήστες που είχαν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών τους, αύξησαν τις πωλήσεις και τους επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Έσοδα από Διαφημίσεις = Έξοδα από Διαφημίσεις
Λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και των υψηλών CPC, η επένδυση στο Google Ads και Facebook δεν έφερε κέρδη στον πελάτη μας.
Ωστόσο, χάρη στο ROAS bidding που εφαρμόσαμε, διατηρήσαμε ένα ισοζύγιο στα έσοδα και έξοδα από τις διαφημίσεις.
Επιπλέον, αποκτήσαμε μια πολύ σημαντική πληροφορία.
Οι δυνητικοί πελάτες του HYPERELEON και κατ΄ επέκταση των προϊόντων υγείας, δείχνουν να εμπιστεύονται περισσότερο τα οργανικά αποτελέσματα και τις αναφορές από δημοφιλή sites, από ότι τις διαφημίσεις.
SEO σε Παγκόσμιο Επίπεδο
Όταν ξεκίνησε το SEO, το domain hypereleon.com δεν ήταν ευρετηριασμένο (indexed) στις μηχανές αναζήτησης.
Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου και τα backlinks από δημοφιλή site όπως το Forbes (HYPERELEON), ενίσχυσαν το domain authority και δημιούργησαν μια πιο ισχυρή ταυτότητα για το προϊόν.
Οι υψηλές κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης για πολύ ανταγωνιστικά keywords, όπως high phenolic olive oil, olive oil cholesterol και olive blood pressure, ενίσχυσαν τη διεθνή αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις του προϊόντος.
YouTube Ads
Στόχος των διαφημίσεων video στο YouTube ήταν να προβάλλουν το brand HYPERELEON σε μεγάλη κλίμακα χρηστών (awareness) και να προσεγγίσουν χρήστες με μεγάλη πιθανότητα να ενδιαφέρονται για το προϊόν (consideration).
Έτσι, ακολουθήσαμε κατά γράμμα τo Awareness -> Consideration funnel και δημιουργήσαμε ισχυρές διαφημιστικές καμπάνιες βίντεο στο YouTube.
Δημιουργήσαμε τα κατάλληλα video για κάθε καμπάνια και στοχεύσαμε σε διαφορετικά είδη κοινού (affinity, demographics, in-market, custom intent, customer match and remarketing audiences).
Σε διάστημα 3 εβδομάδων, τα αποτελέσματα των διαφημίσεων ήταν:
- Brand Awareness Ads: 32.990 εμφανίσεις με μέσο CPM 4,42€ και ποσοστό προβολής 25,49%
- Consideration Campaigns: 23.396 προβολές με μέσο CPV 0,01€ και ποσοστό προβολής 48,66%.
Meta Ads
Παρόμοια με τις διαφημίσεις video στο YouTube, δημιουργήσαμε και διαφημίσεις video στο Facebook-Instagram.
Σε διάστημα 3 εβδομάδων, τα αποτελέσματα των διαφημίσεων ήταν:
- Brand Awareness Ads: προσέγγιση 212.927 χρηστών με μέσο CPM 0,75€,
- Traffic Ads: 648 προβολές σελίδας με μέσο κόστος ανά προβολή σελίδας 0,04€.
Αποτελέσματα
Οι προσπάθειές μας στο digital marketing κατέταξαν το HYPERELEON ως ένα από τα πιο δημοφιλή πολυφαινολικά ελαιόλαδα παγκοσμίως, με αναφορές στο Forbes και USAtoday και καταφέραμε πάνω από 3500% αύξηση πελατών για την επιχείρηση.
Ο πελάτης είπε για εμάς
Δημήτρης ΜουρλάςΉρθαμε στη Simple με μεγάλη επιφύλαξη και απογοήτευση από προηγούμενες συνεργασίες. Από την πρώτη επικοινωνία έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για να καταγράψουν πλήρως το επιχειρηματικό μας μοντέλο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς που μια ελληνική εταιρία digital marketing, κατάφερε να κάνει το HYPERELEON διεθνώς αναγνωρίσιμο. Είναι για εμάς ένας πολύτιμος συνεργάτης.