Διαφήμιση Google Ads

Στοχευμένη διαφήμιση με άμεσα αποτελέσματα

Η πιο διαδεδομένη υπηρεσία online διαφήμισης είναι το Google Ads (πρώην Adwords). Ανήκει στην κατηγορία των διαφημίσεων pay-per-click που σημαίνει ότι πληρώνεις μόνο όταν γίνει κλικ στη διαφήμισή σου.

Σύμφωνα με επίσημα στατιστικά από το Google barometer το 62% των χρηστών χρησιμοποιούν τη Google για έρευνα αγοράς.

Με το Google Ads μπορείς να επιλέξεις τον τύπο προβολής διαφημίσεων που ικανοποιούν καλύτερα τους επιχειρηματικούς σου στόχους.

Στη Simple είμαστε ειδικοί στο Google Ads κατέχοντας τη διάκριση High Flyers Google Partner για τις υψηλές επιδόσεις που πετυχαίνουμε για τους πελάτες μας.

Πληρώνεις μόνο με τα αποτελέσματα

Με την υπηρεσία Google Ads μπορείς να έχεις επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου και να πληρώνεις μόνο όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου (Pay per Click). Έτσι, δεν χάνεις άσκοπα τα χρήματά σου αλλά πληρώνεις μόνο με τα αποτελέσματα.

Γεωγραφική στόχευση

Είτε πρόκειται για επιχείρηση τοπικού χαρακτήρα είτε online επιχείρησης, με τις διαφημίσεις της Google μπορείς να βρείς πελάτες που ανταποκρίνονται στα όρια της επιχείρησής σου.

Μπορείς να oρίσεις σε ποιά Χώρα, Γλώσσα, Πόλη και Περιοχή θα βλέπουν τις διαφημίσεις σου, δημιουργώντας ένα στοχευμένο κανάλι διαφήμισης.

Διαφήμιση στο δίκτυο προβολής

Μπορείς να εμφανίσεις τις διαφημίσεις σου με μορφή κειμένου ή εικόνας σε ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών της Google όπως portals, forums και blogs.

Με το GDN, μπορείς να:

  • στοχεύσεις τις διαφημίσεις σου σε συγκεκριμένα site που σε ενδιαφέρουν
  • προσεγγίσεις χρήστες με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία (φύλο, ηλικία)
  • προβάλεις τις διαφημίσεις σου σε χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντά τους
  • προβάλεις τις διαφημίσεις σου σε χρήστες με βάση το email τους
  • να προσεγγίσεις ξανά τους χρήστες που επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα σου, αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ουσιαστική ενέργεια όπως αγορά ή επικοινωνία

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Με το Google Ads έχεις πλήρη εικόνα των διαφημίσεών σου και γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή πώς ξοδεύεις τα χρήματά σου.

Ακόμα, έχεις τη δυνατότητα να παρακολουθείς τα κλικ που έγιναν σε κάθε διαφήμιση, πόσοι είδαν τις διαφημίσεις σου και τρόπους για να βελτιώσεις τις καμπάνιες σου.