Πώς θα καταλάβετε εάν το site σας αρέσει στους επισκέπτες

Προκειμένου να κρίνετε αν η ιστοσελίδα σας “αρέσει” στους επισκέπτες είναι αναγκαίο να έχετε συνδέσει το site σας με το Google Analytics.

Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε ποιά είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε:

1. Ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce Rate)

Είναι το ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν αμέσως την ιστοσελίδα από την πρώτη τους εισαγωγή. Όσο μικρότερο είναι το ποσοστό εγκατάλειψης τόσο το καλύτερο για εσάς. Έχει παρατηρηθεί ότι μια ιστοσελίδα με custom design μπορεί να μειώσει αρκετά αυτό το ποσοστό.

2. Μέσος χρόνος παραμονής ανά επίσκεψη

Ο χρόνος παραμονής σε ένα site είναι σημαντικό να είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερος. Δείχνει ότι το περιεχόμενο και το στήσιμο της ιστοσελίδας βοηθούν το χρήστη να βρεί αυτό που ψάχνει.

3. Επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες

Το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών δείχνει την αφοσίωση των χρηστών σε μια ιστοσελίδα. Βοηθάει στο branding της επιχείρησης και είναι καλό να έχει αυξητικές τάσεις με την πάροδο του χρόνου.

4. Ποσοστό μετατρεψιμότητας (CRO)

Μία από τις πιο χρήσιμες λειτουργίες του google analytics είναι η δημιουργία στόχων στο site.

Παραδείγματα στόχων μπορεί να είναι: σελίδα επικοινωνίας, σελίδα προσφορών, αγορά προϊόντος, κ.ά. Αφού ορίσετε τους στόχους σας, μπορείτε να παρακολουθείτε το ποσοστό μετατρεψιμότητας (conversion rate) των επισκεπτών σε πελάτες.

Δηλαδή πόσοι από αυτούς που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας πραγματοποίησαν τους στόχους σας.

Διαβάστε περισσότερα για την ανακατασκευή ιστοσελίδας με 9 συμβουλές για να ξεπεράσεις τους ανταγωνιστές σου.