Οι τάσεις στον σχεδιασμό λογοτύπου για το 2022

Η μεγάλη ανάπτυξη του Digital Marketing φέρνει και νέες τάσεις στον σχεδιασμό λογοτύπου για το 2022.

Η αναγνωρισιμότητα ενός brand ξεκινά με τη δημιουργία λογοτύπου, που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ψηφιακής ταυτότητας μιας επιχείρησης.

Το λογότυπo πρέπει να τραβάει την προσοχή στα ψηφιακά κανάλια και σε εκατοντάδες διαφημίσεις που βομβαρδίζουν τους χρήστες καθημερινά.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή στις τάσεις του σχεδιασμού λογοτύπων, κυρίως εάν δεν έχετε κάνει rebranding τα τελευταία 3-5 χρόνια.

Μοντέρνος Μινιμαλισμός

Μοντέρνος Μινιμαλισμός

Οι χρωματικές παλέτες δημιουργούν όμορφους συνδυασμούς εκλεπτυσμένου σχεδιασμού με παραδοσιακό μινιμαλισμό.

Το χρώμα και η δημιουργικότητα έχουν γίνει πλεονεκτήματα πολλών διάσημων εμπορικών σημάτων, που έχουν απορρίψει τα περιττά στοιχεία και έχουν δώσει τη δέουσα προσοχή στο οπτικό αποτέλεσμα.

Παγκόσμιοι γίγαντες όπως η Apple έχουν ήδη εφαρμόσει πιο ουδέτερες και ήπιες παλέτες χρωμάτων στα δημιουργικά marketing banner.

Απλοποιημένα Γεωμετρικά Σχήματα

Απλοποιημένα Γεωμετρικά Σχήματα

Όλο και περισσότερα γεωμετρικά σχήματα χρησιμοποιούνται φέτος στη γραφιστική.

Οι σχεδιαστές επιλέγουν να αντικαθιστούν τα αφηρημένα σχέδια που χαρακτήριζαν τα γραφικά παλαιότερα, με πιο απλοποιημένα γεωμετρικά σχήματα.

Sans Serif logos

Sans Serif logos

Οι γραμματοσειρές Serif, που χρονολογούνται από τον 15ο αιώνα, είναι ένα από τα παλαιότερα στυλ γραμματοσειράς που χρησιμοποιούνται ακόμη.

Υπάρχει μια γενική τάση για τη χρήση τους στον σχεδιασμό λογοτύπου, η οποία σχετίζεται με τον μινιμαλισμό και την απλοποιημένη γεωμετρία που αναφέρουμε παραπάνω.

Nostalgia

Το 2022, βλέπουμε ακόμη περισσότερα στοιχεία ότι οι άνθρωποι γοητεύονται από τις περασμένες δεκαετίες, καθώς η αβεβαιότητα των καιρών κάνει την απόδραση εξαιρετικά ελκυστική.

Αυτός είναι και ο λόγος που η νοσταλγία έχει γίνει δημοφιλής τάση στον σχεδιασμό λογότυπων.

3D vs Flat Design

3D vs Flat Design

Το 3D ήταν μία από τις πολλά υποσχόμενες τάσεις γραφιστικού σχεδιασμού για το 2021.

Ωστόσο, στον σχεδιασμό του λογοτύπου η κατάσταση είναι αρκετά αμφιλεγόμενη.

Οι σχεδιαστές μεταμορφώνουν flat design λογότυπα σε 3D και αντίστροφα, επιδιώκοντας να κάνουν το λογότυπο πιο ζωντανό και να προσδώσουν αίσθηση κίνησης.

Φυσικά, ο χρόνος θα δείξει τι θα έχει περισσότερη ανταπόκριση στις εταιρείες και τους πελάτες τους.

Συντακτική Ομάδα

Το παραπάνω άρθρο έγινε σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο iframe. Δείτε περισσότερα για τον σχεδιασμό λογοτύπου.