Χρήσιμα Reports στο Google Analytics

Το Google Analytics είναι μια δωρεάν web πλατφόρμα της google, για την συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων επισκεψιμότητας ενός ιστότοπου ή mobile εφαρμογής.

Παρακάτω αναφέρουμε μερικά χρήσιμα reports που προσφέρει το google analytics:

Αναφορές Κοινού (Audience Reports)

Οι αναφορές κοινού μας βοηθούν να καταλάβουμε τα χαρακτηριστικά των χρηστών που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό μας.

Μας δίνουν πληροφορίες σχετικά με τη γεωγραφική τοποθεσία των χρηστών, τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποίησαν για την πρόσβαση στον ιστότοπό μας, πόσο συχνά επισκέπτονται τον ιστότοπό μας, κ.ά.

Αναφορές Απόκτησης (Acquisition Reports)

Οι αναφορές απόκτησης μας βοηθούν να καταλάβουμε πώς οι χρήστες βρήκαν το site ή την εφαρμογή μας. 

Είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση να γνωρίζει την πηγή/μέσο προέλευσης των χρηστών για την αποτελεσματική επένδυση στο digital marketing.

Μπορούμε να αναγνωρίσουμε τους χρήστες που ήρθαν μέσω του seo, adwords, email, παραπομπές, direct, κ.ά.

Αναφορές Adwords (Adwords Reports)

Πρόκειται για αναφορές που σχετίζονται αποκλειστικά με την εμφάνιση των διαφημίσεών μας στο Google Adwords.

Χρήσιμες πληροφορίες όπως η γεωγραφική τοποθεσία των χρηστών που έκαναν κλικ στις διαφημίσεις μας, το κόστος των διαφημίσεων, τα έσοδα ανά διαφήμιση, υπολογισμός ROI και άλλα στοιχεία είναι διαθέσιμα σε αυτή την ενότητα.

Αναφορές Συμπεριφοράς (Behavior reports)

Οι αναφορές συμπεριφοράς μας δείχνουν πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το site ή την εφαρμογή μας. 

Μας δείχνουν ποιές σελίδες του site μας κοιτούν περισσότερο, πώς αλλάζουν σελίδες, πώς χρησιμοποιούν την εσωτερική μηχανή αναζήτησης του site, κ.ά.