Έτσι θα Βελτιώσεις την Κατάταξή σου στο Google My Business

Πλέον σε πάνω από το 30% των αναζητήσεων εμφανίζονται αποτελέσματα από Google Maps.

H Google ενισχύει συνεχώς τις τοποθεσίες Google My Business και για αυτό εμφανίζει όλο και περισσότερα τοπικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται όχι μόνο στην αναζήτηση αλλά και στους Χάρτες.

Με ποιο τρόπο όμως θα βελτιώσεις την κατάταξή σου;

Έτσι θα Βελτιώσεις την Κατάταξή σου στο Google My Business

Ποιοι Παράγοντες Καθορίζουν την Κατάταξη στο Google my Business

4 είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν την κατάταξη μιας τοποθεσίας στο Google My Business: συνάφεια, απόσταση, σπουδαιότητα και παλαιότητα.

Η Google συνδυάζει αυτές τις παραμέτρους για να καθορίσει τις τοποθεσίες που θα εμφανίσει με βάση το ερώτημα του χρήστη.

Για παράδειγμα, ο αλγόριθμος της Google μπορεί να αποφασίσει ότι μια επιχείρηση που είναι σε μεγάλη απόσταση από τον χρήστη, είναι πιο πιθανό να παρέχει αυτό που αναζητά σε σχέση με μια πιο κοντινή.

Έτσι, μπορεί να έχει υψηλότερη κατάταξη στις τοπικές αναζητήσεις.

αναζήτηση google maps

Συνάφεια

Θα πρέπει η τοποθεσία να είναι σχετική με αυτό που ψάχνει ο χρήστης.

Ένα συχνό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αφορά στην επιλογή κατηγορίας για την επιχείρηση.

Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας εξειδικεύεται στις ανακαινίσεις κουζίνας, η πρωταρχική κατηγορία που πρέπει να επιλέξετε είναι Ανασχεδιαστής Κουζινών και όχι Ανακαινίσεις.

Απόσταση

Εάν ο χρήστης κάνει αναζήτηση προσδιορίζοντας μια συγκεκριμένη τοποθεσία (πχ: καφε χαλάνδρι), τότε η Google θα λάβει υπόψιν την απόσταση των πιθανών αποτελεσμάτων από αυτή την τοποθεσία.

Διαφορετικά (εάν ο χρήστης δεν προσδιορίσει τοποθεσία) θα υπολογίσει την απόσταση με βάση την τοποθεσία του χρήστη.

Σπουδαιότητα

Η σπουδαιότητα αναφέρεται στο πόσο γνωστή είναι μια τοποθεσία. Κάποιες τοποθεσίες είναι πιο σημαντικές στον πραγματικό κόσμο (πχ: μουσεία, ξενοδοχεία). Το Google My Business προσπαθεί να ενσωματώσει αυτή την σπουδαιότητα στις τοπικές αναζητήσεις.

Σημαντικό ρόλο για τη σπουδαιότητα είναι οι πληροφορίες που έχει η Google για μια επιχείρηση όπως links, άρθρα και καταχωρήσεις σε καταλόγους. Επιπλέον, οι θετικές κριτικές ενδέχεται να βελτιώσουν την κατάταξη στις τοπικές αναζητήσεις.

Παλαιότητα

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι η ηλικία της καταχώρησης αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη στις τοπικές αναζητήσεις.

Οπότε εάν δεν έχετε καταχωρήσει την επιχείρησή σας στο Google My Business, φροντίστε να το κάνετε άμεσα γιατί ο χρόνος λειτουργεί εναντίον σας.

Tips για βελτίωση της κατάταξης

Αξιοποιήστε τη νέα λειτουργία Google My Business Posts και αναρτήστε νέα, εκδηλώσεις, προσφορές και προϊόντα της επιχείρησής σας.

Συνεχίστε να ανεβάζετε φωτογραφίες και βίντεο γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση της τοπικής κατάταξης.

Προσθέστε μια ολοκληρωμένη περιγραφή ώστε να βοηθήσετε τη Google να κατανοήσει καλύτερα την επιχείρησή σας και να την συνδέσει με αυτό που ψάχνει ο χρήστης.

Παροτρύνετε τους πελάτες σας να κάνουν μια θετική κριτική για την επιχείρησή σας και απαντήστε σε αυτές.

Τέλος, δώστε χρόνο στο σύστημα να επεξεργαστεί τα καινούργια δεδομένα και να βοηθήσει τη σελίδα σας να αποκτήσει καλύτερη κατάταξη στις τοπικές αναζητήσεις.

Διάβασε ακόμα 4 χρήσιμες συμβουλές για καλύτερη κατάταξη στο Google My Business!