Δυναμικές Διαφημίσεις Αναζήτησης (DSA)

Με τις δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης (dynamic search ads) μπορείτε να προβάλλετε τις σελίδες του site σας με βάση τα ερωτήματα των χρηστών.

Πιο συγκεκριμένα, όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση στη Google με όρους που σχετίζονται στενά με τον ιστότοπό σας, ενδέχεται να εμφανιστεί η δυναμική διαφήμιση αναζήτησης.

Όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας, ο τίτλος και η σελίδα προορισμού δημιουργούνται αυτόματα με βάση τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης που εισήγαγε ο χρήστης.

Με αυτόν τον τρόπο, οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης μπορούν να κατευθύνουν γρήγορα τους δυνητικούς πελάτες σε αυτό που ψάχνουν στον ιστότοπό σας.

Προσοχή: Οι δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης δεν ενδείκνυνται σε ιστοσελίδες που αλλάζει συχνά το περιεχόμενό τους.

Μια καλή πρακτική είναι η στόχευση με Page Feed (φτιάχνετε ένα csv με τις σελίδες του site σας) και των ευρετηριασμένων σελίδων από τη google.

Για παράδειγμα:

Κατέχετε ένα eshop με γνωστά brands ρούχων. Ανεβάζετε σε αρχείο csv όλα τα προϊόντα σας. Επιλέγετε στόχευση βάση Page Feed και index σελίδων από google. Όταν κάποιος χρήστης ψάξει για ένα συγκεκριμένο προϊόν θα δημιουργηθεί αυτόματα η διαφήμιση και θα τον οδηγεί στη σελίδα του προϊόντος.