5 τρόποι για να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας στο Google Adwords

Το Google Adwords είναι από τα κορυφαία μέσα για την online διαφήμιση των ιστοσελίδων.

Αρκεί να σκεφτείτε ότι εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιούν καθημερινά την αναζήτηση google, youtube, κ.ά.

Παρακάτω, παραθέτουμε μερικά tips για να στήσετε σωστά τις διαφημίσεις σας.

1. Δημιουργία των κατάλληλων τύπων καμπάνιας

Το πρώτο που πράγμα που πρέπει να κάνετε προτού ξεκινήσετε να διαφημίζεστε στο adwords, είναι να στήσετε σωστά τις καμπάνιες.

Προτείνουμε να δημιουργήσετε 2 διαφορετικές καμπάνιες, 1 για το δίκτυο αναζήτησης και 1 για το δίκτυο εμφάνισης.

Έτσι, θα μπορείτε αυτόνομα να βελτιστοποιείτε και παρακολουθείτε τις διαφημίσεις κάθε καμπάνιας.

2. Ομαδοποίηση διαφημίσεων

Σκεφτείτε ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων και πουλάτε πουκάμισα, παπούτσια, παντελόνια, κ.ά.

Ο καλύτερος τρόπος για να ομαδοποιήσετε τις διαφημίσεις σας, είναι να δημιουργήσετε πρώτα καμπάνιες με τις παραπάνω κατηγορίες και στην συνέχεια να φτιάξετε ομάδες διαφημίσεων για κάθε υποκατηγορία.

Είναι το 1ο και σημαντικότερο βήμα για τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεών σας.

3. Χρήση του + modifier

Έστω ότι θέλουμε να εισάγουμε τη λέξη κλειδί γυναικεία παπούτσια σε κάποια διαφήμισή μας.

Μια αποδοτική τεχνική είναι να κάνουμε χρήση του + modifier και να εισάγουμε τη λέξη ως εξής +γυναικεία +παπούτσια.

Έτσι, η διαφήμισή μας θα εμφανιστεί είτε ο χρήστης που ψάχνει για γυναικεία παπούτσια πληκτρολογήσει γυναικεία παπούτσια είτε παπούτσια γυναικεία.

4. Βελτιστοποίηση διαφημίσεων

Οι διαφημίσεις θα πρέπει να περιέχουν στον τίτλο και το κείμενο τις λέξεις κλειδιά που έχετε δηλώσει σε κάθε ομάδα διαφημίσεων.

Για αυτό τον λόγο, θα πρέπει να επιλέγετε λέξεις κλειδιά που σχετίζονται άμεσα με τις διαφημίσεις σας.

5. Χρήση επεκτάσεων διαφήμισης

Για να αυξήσετε τα κλικ των διαφημίσεών σας, μπορείτε να κάνετε χρήση των επεκτάσεων κλήσεων(τηλέφωνο), sitelinks, κ.ά.